Ruošia pokyčius televizijos žiūrovams: reklamos matys dar daugiau?
Televizoriaus žiūrėjimas tiek Lietuvoje, tiek ir visame pasaulyje vis dar tituluojamas viena populiariausių pramogų – priešais dėžutę su judančiais paveikslėliais daugelis kasdien praleidžia ne po vieną, ir net ne po dvi valandas.
„Tai tikriausiai leis televizijoms pažaisti su reklaminiais blokais – jie greičiausiai trumpės, bet bus dažnesni. Tai galbūt mažiau nervins žiūrovus. Šiuo atveju atsiras bandymų laukas, kai televizijos ieškos naujų formų, kaip nepaleisti žiūrovo ir tuo pačiu sutalpinti reklamą“, - sako V. Oržekauskas.
Ką rodo įtakingiausiųjų reitingas socialiniuose tinkluose
Vyrai socialiniuose tinkluose yra linkę rečiau sekti nuomonės lyderius, tačiau skirtingai nei moterys, jie daugiau yra linkę komentuoti bei įsitraukti į diskusijas.
„Jie teigia suprantantys, kad tai yra reklama, bet palankiai priima tą turinį, tačiau kartu didžioji dalis vartotojų vis tiek ieško daugiau informacijos, tikrina atsiliepimus. O tie, kurie nepasitiki, dažniausia priežastimi įvardija, tiesmuką reklaminį turinį, jie teigia, kad norėtų labiau integruotų, subtilesnių žinučių“, – pabrėžia Rūta Matulaitienė, KOG Instituto Tyrimų vadovė.