Apie mus kalba

„Maximos“ žiniasklaidos planavimo partneriai nesikeičia

„Vilniaus prekybos“ įmonių grupė užbaigė žiniasklaidos planavimo agentūros atrankos konkursą – jį laimėjo geriausią pasiūlymą pateikusi agentūra „Inspired Communications“ (prekės ženklas „Inspired UM“). Su šiais partneriais prekybininkė jau dirba nuo 2016 m.

Ruošia pokyčius televizijos žiūrovams: reklamos matys dar daugiau?

Televizoriaus žiūrėjimas tiek Lietuvoje, tiek ir visame pasaulyje vis dar tituluojamas viena populiariausių pramogų – priešais dėžutę su judančiais paveikslėliais daugelis kasdien praleidžia ne po vieną, ir net ne po dvi valandas.

„Tai tikriausiai leis televizijoms pažaisti su reklaminiais blokais – jie greičiausiai trumpės, bet bus dažnesni. Tai galbūt mažiau nervins žiūrovus. Šiuo atveju atsiras bandymų laukas, kai televizijos ieškos naujų formų, kaip nepaleisti žiūrovo ir tuo pačiu sutalpinti reklamą“, - sako V. Oržekauskas.

Ką rodo įtakingiausiųjų reitingas socialiniuose tinkluose

Vyrai socialiniuose tinkluose yra linkę rečiau sekti nuomonės lyderius, tačiau skirtingai nei moterys, jie daugiau yra linkę komentuoti bei įsitraukti į diskusijas.

„Jie teigia suprantantys, kad tai yra reklama, bet palankiai priima tą turinį, tačiau kartu didžioji dalis vartotojų vis tiek ieško daugiau informacijos, tikrina atsiliepimus. O tie, kurie nepasitiki, dažniausia priežastimi įvardija, tiesmuką reklaminį turinį, jie teigia, kad norėtų labiau integruotų, subtilesnių žinučių“, – pabrėžia Rūta Matulaitienė, KOG Instituto Tyrimų vadovė.

Meniu