REZULTATAI.
Vienas esminių Inspired UM konkurencinių pranašumų – mes naudojame įrankius, leidžiančius pagrįstai išmatuoti savo veiklos efektyvumą ir taip padėti klientams prognozuoti, kokie realūs jų veiklos tikslai ir rezultatai yra galimi. Tačiau svarbiausias mūsų siekis – užtikrinti klientams galimybę pasiekti pačių geriausių rezultatų esant pačioms įvairiausioms aplinkybėms. To įrodymas – šiandien mumis pasitiki didžiausi Lietuvos ir užsienio prekių ženklai. Jau 10 metų didžiuojamės, būdami viena didžiausių medijų agentūrų Lietuvoje. Esame susijungę į vienalytį agentūrų tinklą trijose Baltijos šalyse, kuriose Inspired UM taip pat užima lyderės pozicijas. Buvimas vienu stambiausių rinkos žaidėjų savo ruožtu leidžia užtikrinti palankiausias kainas kampanijoms įgyvendinti.
KOMPETENCIJOS.
Po Inspired UM skėčiu turime sutelkę ir sėkmingai teikiame visas rinkodaros komunikacijos paslaugas. Nuosekliai bendradarbiaudami geriausi įvairių komunikacijos sričių specialistai rūpinasi strateginių tikslų įgyvendinimu sklandžiai derinamais taktiniais sprendimais: nuo žiniasklaidos planavimo ir pirkimo iki turinio socialinės komunikacijos, digital performance ir skaitmeninės reklamos gamybos. Mūsų parengtos strategijos grindžiamos tyrimais (tuo rūpinasi Inspired UM rinkos tyrimų skyrius), didžiulėmis sukauptomis ir nuolat pildomomis duomenų bazėmis (esame subūrę rinktines analitikos specialistų pajėgas) ir kampanijų rezultatų sekimu.
INTEGRACIJA.
Inspired UM kuriamos pamatuotos komunikacijos strategijos, net ir būdamos fragmentuotos, visada valdomos kaip sklandžiai integruotos – nuo medijų planavimo, digital performance iki socialinės komunikacijos erdvės. Pavienės kompetencijos Inspired UM apjungtos bendrame darbo procese, o tai leidžia užtikrinti kokybišką, sklandų ir efektyvų daugiaplanių kampanijų valdymą.
PASLAUGOS
Mūsų veiklos laukas apima gerokai daugiau, negu tradicines žiniasklaidos pirkimo ir planavimo paslaugas. Gavę konkrečias užduotis, pagal poreikius sujungiame skirtingų sričių kompetencijas, duomenis ir įžvalgas, kad klientams pasiūlytume komunikacijos strategijas, kurios užtikrintų geriausią rezultatą.